رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 588
بازدید کل : 165417
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

آشنایی با باشگاه رئال مادرید (1902-)

 باشگاه رئال مادرید در سال 1902 در اسپانیا تاسیس شد.

پایه‌ اولیه‌ این باشگاه در سال 1895 شکل گرفت، جایی که یک سری از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، موسسه‌ای به نام موسسه آموزشی آزاد تاسیس کردند و روزهای یکشنبه در منطقه مونک لوا به بازی فوتبال پرداختند.

در سال 1900 این موسسه به دو بخش باشگاه اسپانیایی مادرید و باشگاه جدید فوتبال مادرید تقسیم شد. باشگاه دوم در سال 1902 بار دیگر تقسیم شد. نخستین رییس باشگاه جولیان پالا سیوس بود که پس از تقسیم‌بندی باشگاه در سال 1902 جای خود را به خوان پادروس روبیو داد.

نخستین جام کسب شده توسط رئال مادرید، 3 سال پس از تاسیس باشگاه و در سال  1905 بود جایی که آنها در ورزشگاه چامارتین قهرمان جام حذفی اسپانیا شدند.

سانتیاگو برنابئو یسته در سال 1945 ریاست باشگاه را به عهده گرفت. در زمان مدیریت او، ورزشگاه رئال که در جریان جنگ‌های داخلی اسپانیا تخریب شده بود، بازسازی شد.

همچنین در سال 1953 باشگاه رئال سیاست به خدمت گرفتن بازیکنان خوب خارجی را در پیش گرفت و آلفردو دی استفانو را به خدمت گرفت. رئال از نخستین باشگاه‌هایی بود که بازیکنانی با چند ملیت در ترکیب خود داشت.

سال 1955 بود که به همت گابریل هانوت نویسنده‌ ورزشی نشریه اکیپ فرانسه و هم‌اندیشی ورزشی‌نویسان کشورهای اسپانیا، پرتغال و ایتالیا، مسابقاتی که امروزه به عنوان لیگ قهرمانان شناخته می‌شود، راه‌آندازی شد.

این باشگاه تا سال 2008 میلادی 31 بار قهرمان لالیگا، 17 بار قهرمان جام حذفی اسپانیا، 9 بار قهرمان جام قهرمانان اروپا، 2 بار قهرمان جام یوفا و 3 بار قهرمان جام بین‌قاره‌ای شده و پر افتخارترین و ثروتمندترین باشگاه جهان است.

طی مراسمی که در 23 دسامبر سال 2000 برگزار شد، رئال به عنوان بهترین باشگاه قرن بیستم انتخاب شد. بر اساس مطالعات دانشگاه هاروارد در سال 2007، باشگاه رئال مادرید عنوان بزرگ‌ترین، مردمی‌ترین و ثروتمندترین باشگاه دنیا را از آن خود کرده است

 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 12:1 :: نويسنده : علي شجاعي

 

ليگ قهرمانان اروپا

تقابل بارسا و ميلان در نيوكمپ 
 

در اولين شب از رقابت‌هاي گروهي ليگ قهرمانان اروپا در فصل جديد فردا (سه شنبه) قهرمان آبي و اناري پوش اين پيکارها به استقبال از ميلان مي رود و در استامفوردبريج لندن کاپيتان اسبق ژرمن‌ ها با ياران سابق ملاقات مي کند. 

 



ادامه مطلب ...
 
دو شنبه 21 شهريور 1390برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : علي شجاعي

 

شهرآورد سرخابي هاي پايتخت از نگاه آمار 
 

تيم هاي استقلال و پرسپوليس تهران روز جمعه هفته جاري هفتاد و يکمين شهرآورد پايتخت را برگزار مي کنند. 

ادامه مطلب را كليك كنيد.



ادامه مطلب ...
 

صفحه قبل 1 صفحه بعد